29.4.2009

hiljaisuus

Taas on mennyt kuukausi.

Olen saanut romaanista sellaista palautetta, että alkoi ehkä vähän pelottaakin. Ainakin hämmästytti kovin. Nyt odotan yhtä kritiikkiä innolla, sillä sellaista tarvitsen. Ehkä kuukauden päästä taas kirjoitan tänne, että pitäisi piiskata itsensä kirjoittamaan.

Olen tehnyt kevätsiivousta. Se on vielä kesken.

Olen suunnitellut syntymäpäiväjuhlia. En uskalla vielä ajatella, että juhlakarmani kääntyisi, päätyisin kuitenkin ensi viikon perjantaina istumaan "yksin" (miehen kanssa) kotona kauhean ruokamäärän kanssa.

Olen huomannut tarttuneeni nyt jotenkin sirkusteemaan: sarjaa, elokuvaa, kirjaa, neuletta, kaikki liittyvät sirkukseen jollakin tapaa.

Olen pettynyt. Tai sitten olen odottanut liikaa.

Ulkona on niin lämmin, että vaatteet kuivuvat muutamassa tunnissa. Mikä tarkoittaa, että meillä on sisällä kuuma. Viikonloppuna haimme tuulettimen varastosta sisälle. Maltan tuskin odottaa kesää ja helteitä, kun lämpötila sisällä kohoaa yli kolmenkymmenen eikä voi tehdä uuniruokia. Or not.

Hiukseni ovat kasvaneet hurjasti, saan ne jo hyvinkin kiinni. Vielä kun olisi varaa käydä leikkauttamassa kampaajalla mieluinen leikkaus.

Ei kommentteja: